Sen sist....

Dags för en liten uppdatering om vad som händer och inte händer kanske.
I fredags var vi båda lediga så då blev det Krånge och korvgrillning. Typiskt nog så var det så klart ingen sol då. Men alla dagar innan dess hade vädret varit strålande.
Sen åkte vi till Birsta för att kolla efter trall till balkongen. Verkar va billigast på Clasan så det blir nog att köpa där. Annars shoppade vi inte så mycket. Blev bara ett silikonfodral till min mp3 spelare och en kjol från Gina tricot.
Kvällen blev bajs och det har jag ju redan skrivit om.....

På lördagen ringde Björns pappa och väckte oss. Han ville åka på Motormässan och så blev det. Jag är ju ingen bilfantast sådär, men nya fina bilar är ju alltid trevligt att titta på. Sen åkte vi ner på stan och kikade lite och sen Birsta igen för jag skulle få en fiiin vårjacka av Björn. Blå är den. Lite kul med nån annan färg än svart. Den inhandlades på Vero Moda i alla fall.

På söndagen var vi uppe med ett gäng av Björns kompisar och pimplade på Sidsjön. Det var ju Guldnappet men inge fisk blev det. Dock var det jäkligt mycket folk, över 1000 pers, sa dom. Ingen sol denna dagen heller så det blev lite kallt och det var jäkligt skönt att ta ett varmt bad när man kom hem,

Igår var det dags för skola igen. Studiebesök på "Ung film". Ganska kul! Sen hade vi Kommunikation och Självkänsla på eftermiddagen. Inte lika skoj! :P Jag fick tillbaka skrivuppgifterna jag gjort under praktiken också och det hade gått bra. Äntligen har jag börjat få VG på alla skrivuppgifterna, det behövdes tydligen några års övning.... :)

Arabisk version av Gülşens låt "Of of"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah va bra! :)

Har mailat flygbolaget för att vara på den säkra sidan.

Kan vara bra att veta om man får packa ner den i ryggan eller om man får ha den + rygga.

Lite olika regler hos olika bolag.



Men visst får man använda den på planet? Har du gjort det?

2009-03-29 @ 12:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0