Frågor

Blev utmanad av Sus att svara på det här frågorna :)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?

"Hon har rastlöst vandrat omkring i lägenheten i flera timmar nu."
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Svea :)
3. Vad såg du senast på TV?
"Spårlöst" igår kväll
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
14:00
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Barn som leker på skolgården utanför
6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Jag gick hem från Spinning/Core passet på Helex
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Disken
9. Drömde du något inatt?
Ja det var nån äcklig dröm med torpeder och hjärnsubstans. Rätt spännande faktiskt!
10. När skrattade du senast?
För ca 1,5 h sen då jag pratade med min syrra på telefon
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En snygg lila fondvägg, 2 tavlor med Harajuku bilder, en tavla med elefanter, en anslagstavla och en hylla
12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Tror inte det
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Jag gillar att svara på frågor
14. Vilken var den senaste filmen du såg?
"Den andra sidan" tror jag den hette
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Flashig lgh eller hus både här och utomlands. Snygg bil. Fettsugningar, silikon och botox i mängder :P
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Vill inte.
17. Tycker du om att dansa?
Ja
18. George Bush?
Nej
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Hmm..vet inte just nu. Kommer på lite olika bra namn då och då
21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja gärna
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Ingen aning
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Jag vet inte vilka som läser min blogg som har blogg och som ids svara på frågor men kanske Johanna och Jonna i sånna fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0