Ledsenledsenledsen

Ikväll är jag ledsen. Allt känns skit! Helt plötsligt blir man inte längre tillfrågad att vara med på olika grejer. Ok J är mitt ex, man kan inte umgås med alla ex men vi har festat ihop m.m fastän det är över 3 år sen det tog slut mellan oss och det har inte vart några problem alls..men nu helt plötsligt är det visst ett himla stort problem och det tråkiga är att då kan inte ens Ekke bjuda mig när han har nån tillställning om J ska dit.... :( Det måste vara det värsta med att ha gemensamma "vänner". Jag har väl inget större behov av att vara med dem..men nån fest nångång då och då är ju trevligt.......
Ikväll ska Marie, som jag anser vara min vän på fest hos J och jag får inte komma dit. Hade jättegärna velat träffa henne och snacka..och de andra också för den delen.
Usch...det känns som om man går i 3:an och är utfryst och mobbad typ :(
Allt är skit....
:~(
Pratade med T om det igår när vi åt middag, han känner sig också lite dissad... :/
Det blir så konstigt om man liksom har festat och gjort grejer ihop och helt plötsligt blir man utfrusen fastän det inte har hänt nåt särskilt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0