Sjuk

Jag är sjuk. Började känna av halsen lite igår morse och sen igår eftermidda efter långprommisen vart det sämre :/  Idag känns det som om hela huvudet är fyllt med snor :( Lägligt att jag inte kunde ha blitt sjuk under sportlovet då jag ändå inte gjort nåt särskilt :/

Det enda jag gjort förra veckan är att va duktig och träna + gå flera långprommisar. Måste ju ligga i för att slå Jonas på funbeat. Sen på onsdan var jag och Marie ut en sväng och sen har det inte hänt så mycket mer. Bara lite Birsta på fredan men inge storshopping, köpte bara lite saker till Svea. Nytt halsband och koppel + namnbricka och 3 små ben.

Nu ska jag snart kika på en film "The international". Såg att den delvis är inspelad i Istanbul nämligen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0