Hoffmaestro

Jag har panik över mitt arbete som skall vara klart nästa måndag och jag har inte ens börjat!!!! Det känns så jobbigt för uppgiften är så luddig och jag tror att jag har kommit på vad jag ska skriva om men det är så svårt att hitta böcker och artiklar och sånt om det :/ Sen ska jag även göra en kompletteringsuppgfit till hemtentan för att få VG, så det är mycket nu...och jag kommer inte igång med nåt :/

Förra veckan var vi på 2 st studiebesök, först på Ung film och sedan på Pipeline. Sen var vi på nån föreläsning med Polisen etc och så jobbade jag en dag också. Underbart att träffa söt-barnen igen :) Ska jobba på tisdag också.
Sen har det blitt en del besök på stan. DNA reade ut en massa skor och jag gjorde några riktigt bra fynd. Ett par Le coq sportif sneakers som kostat 899 kr fick jag för 299 kr och ett par Baby Phat sneakers som också kostat 899 kr köpte jag för 199 kr. Perfekt, då kanske jag äntligen kan slänga mina gamla Lacoste sneakers som verkligen gjort sitt.....

Igår var jag och Björn på stan en sväng på förmiddan. Fikade på 1891, macka med Brieost och Salami. Lika gott som vanligt :) Sen gav jag honom 2 veckors gratis träning på Helex som vi fått på Spinningen, så då gick vi och gymmade lite. Har redig träningsvärk i biceps idag :)

På kvällen kom Marie hit och vi käkade Tacos och drack lite gott. Vodka Vişne (körsbärsjuice) för min del! :) Sen tog vi bussen till Dianas fest. Ekke och Lappen var där + lite andra folk.

Runt 23:45 fick vi skjuts till Aveny och så stod vi och köade där till 01:00. Ajjj vad ont i fötterna jag fick. Hoffmaestro & Chraa spelade på övervåningen och det var riktigt bra drag då måste jag säga.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0