Safari!

Kikade nyss på kvartsfinalvalet för hockeyn och det blev Luleå - Frölunda. Det känns bra för då kan jag reta Jonas sen när Luleå vinner! :) Fast nu e ju han påväg till Egypten snart, fast ett spydigt sms kan man ju alltid skicka iväg sen på torsdag :P
Helgen gick i lugnets tecken. Det var nära att det kunde ha blitt partaj på lördan. Jocke hade tydligen nån liten tillställning men hann inte med Ekke/Lappen dit så då lade jag/vi ner det. Jocke bor för långt borta!  Hann ta mig en safari/apelsinjuice i alla fall. Riktigt god! Marmarisflashbacks!!!! Lyssnade dessutom på Yalan med Ferhat Göçer samtidigt som jag drack den, vilket inte gjorde att man kom i mindre partystämning direkt!!! ;) Men det slutade ialla fall med en hemmakväll med Mario kart!

Idag tog jag äntligen tag i mitt liv och förnyade mitt träningskort på Helex. Fick ju träna gratis där genom jobbet innan jul men nu måste man pejja själv, vilket är mindre kul, men då kanske man känner sig mer motiverad att gå dit också..kanske! :) Gick i alla fall ut hårt idag med body pump och sen 45 minuters cykling. Kommer väl inte att ta mig ur sängen imorrn..men det ska botas med spinning!! Ska bara försöka aktivera Ekke också
Reggade mig på
Funbeat också. Sånna sidor är inspirerande! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0