Helgen med systeryster

Dags att skriva några meningar om helgen då syster var här kanske. Har inte orkat göra det förrän nu. Nu känns ju allt lite lättare eftersom att det är fredag imorgon :) Har jobbat sena dagar, till 17 och 17:30 hela veckan, så det ska verkligen bli skönt med lite ledighet..fast jag ska inte klaga, e så glad att jag får jobba :)

I alla fall så kom ju syrran och Ruud hit i fredags och då for vi ner på Bite Line och åt. Blev lax för mig, biff för Johanna, Tacobuffè för  Ruud och hamburgare för Björn. Gött!
Sen var det meningen att vi skulle bowla men det var helt fullt så istället åkte vi hem för att kolla på den 5:e Johan Falk filmen, som var lite av en besvikelse.

På lördagen steg vi upp ganska tidigt och begav oss till Birsta. Jag och Johanna tog en sväng i Ikanohuset medans Björn och Ruud var på nån tråkig "kill-affär". Jag tog fram min godhjärtade sida och sponsrade ett par snygga vinterstövlar till syrran, trots att jag såg ett par stövlar som jag gärna hade stoppat ner mina egna fötter i :P Kommer inte ihåg om Johanna köpte nåt mer men jag köpte bara ett diadem i alla fall.
Sen mötte vi upp med grabbsen på Ikea och så blev det korv-lunch där. Snacka om billig och god lunch - 2 varmkorvar + hur mycket läsk man vill för 15 kr :)
Jag och Johanna skulle egentligen ha tagit en sväng på stan sen men regnet öste ner. Björn och Ruud skulle ha gått till gymmet men det stängde tidigt, så vi blev hemma allihopa....lagade lite mat - Fläskfilè och pommes och så spelade Ruud och Björn "Punch out" på wii.

Sen efter kl 18 så kom vår första fest-gäst Ekke och strax därefter dök Jocke upp. Då spelade vi lite frågespel - Hur fan visste du det? Sen kom även Gabbi och Jukka och då spelade vi Våghals 2. Det var verkligen skitkul!!!! Ruud skulle bla ringa ett taxibolag och säga att han glömt sin mormor/farmor i en taxi....haha.
Sen gick vi alla ut på Memento.

Söndagen innebar bara Dekadens i soffan och pizza. Vi kollade på sista Johan Falk filmen och den var skitbra :)

Imorgon slutar jag jobba kl 16 och på kvällen ska jag på Allstar och på lördag blir det bio - 2012 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0