3 veckors rapporten

Vad som hunnit ske under de senaste 3 veckorna då.

Midsommar spenderades ju i Luleå och det var BÄST som vanligt. Hann med att träffa alla utom pappa som e utomlands. Åkte karusell ;), fiskade, gick på stan, åt indisk mat osv. Vi var även en snabbis hos Björns mormor och morfar i Ullbergs, där fiskade vi några timmar också, och fiskelyckan var ganska god :)

Sen till sommarens höjdpunkt, min mamma har varit här!!!!!!!! Äntligen blev det av och det var jättetrevligt. Vi grillade i Krånge, var i Birsta och på stan osv. Önskar hon hade kunnat stanna nån dag till för det blev lite stressigt....

Sen i helgen så var det ju gatufesten. På torsdagen såg jag Kent, på fredag blev det The Sounds och The Ark och på lördagen Mustasch. På torsdagen gick bara jag å Gabbi ut och på fredag och lördag var vi hemma hos Matte och Jessika och förfestade. Vi gjorde jättegoda Mojitos...mumma. Trodde inte jag gillade den drinken :)

Nu är det sista veckan som jag har ledigt. Ska inte göra nåt särskilt, slappa, sola, träna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0