ÄtaÄtaÄta

En månad sen igen. Tråkig blogg det här ;)

Nu minns jag ju knappt om det har hänt nåt särskilt.
Var ju med i vårruset tillsammans med några från jobbet i alla fall. Det var väldigt trevligt och allra bäst var ju picknick-korgen man fick efteråt ;)

I onsdags åt jag middag på Biteline med Diana och en kompis till henne. Jag åt en Club Sandwich. Mycket gott! Sen mötte jag upp med Vickan och tog en cider och snackade lite.
I fredags grillade jag och Björn ute på gården. Älg-rostbiff. Det var inte helt fel heller kan jag säga :) På lördagen väcktes jag av sms från Tom. Han undrade om vi ville käka lunch med dem och det ville vi ju. Så vi mötte upp dem på stan och sen blev det ciabatta på Dolcetto. Första gången jag var där, ett litet mysigt italienskt fik :) Emmy var ett riktigt charmtroll. 7 månader lite drygt har hon blitt nu.
På kvällen blev det grillning hos Jocke och på söndagen vart det grillat hos Björns föräldrar. Så det känns som om det enda man gjort de senaste dagarna är att ÄTA. :/

Idag skulle jag egentligen varit ledig, trodde det ända sen mars men det blev inte så. Lite surt! Nu är det i alla fall bara lite mindre än 3 veckor kvar tills man har 3 veckors semester. Kommer nog bli ganska skönt det...
Stackars Björn har ju inte en endaste vecka ledigt i sommar. Han går i skolan till midsommar sen jobbar han ända tills fredan innan han börjar plugget igen men då ska han ta ledigt första veckan så ska vi hitta på nåt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0