Pimpling

I fredags var vi på Bite Line och åt middag. Det var proppat med folk eftersom att det var hockey. HV - Timrå!
Jag åt lax och Björn åt kött. Det var skitgott. Sen avslutade vi med mjukglassbuffè! Det kostar endast 39 kr. Synd att jag bara orkade en bägare med Noisette sås :)

På lördan steg vi upp tiiiidigt för att gå på Bogrundets familjdag. Det e där Björns pappa e boss. Å där vankades tipsrunda, pimpling och godsaker. Vi åkte lite skoter på isen också. Fisket gick inte så bra, fick 2 småå abborrar och dessutom höll jag på att frysa ihjäl. Fötterna värkte.

På kvällen "babysittade" vi Björns kompis M. Hans tjej skulle ha fest hemma hos dem så han blev "utslängd". : D Så killarna satt här och spelade Nintendo sen drog vi ner på stan och spelade Biljard. Var sååååååå jäkla trött bara.

Söndan blev en slappis dag. Gick en prommis med Ekke runt Sidsjön bara...å just ja, sen var jag ju ner på stan en sväng också..och skorna som jag väntat på så länge hade kommit in på Scorett!!! De hade inte tänkt ta in dem i S-vall egentligen men tydligen hade så många kommit in och frågat efter dem så de tog in nåra stycken :) Jag hade dessutom 4 stämplar i mitt Scorett-häfte så jag fick 150 kr rabatt. Skitbra! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0