April

Ett inlägg i månaden, vilken bra bloggskrivare jag är ;) Jag är inne på 4:e veckan på min nya arbetsplats nu och jag trivs superbra. Jag minns vilken ångest jag hade helgen innan jag skulle börja. Jag ville inte ens kliva upp ur sängen på söndan för att det kändes så jobbigt att det snart var måndag :P Men nu känner jag mig i alla fall jättehemma på det här stället och ungarna är hur mysiga som helst :) Det enda jobbiga är att det är ganska långt att gå. Tror det är 4,5 km enkel väg ungefär. Jag börjar bli lite less på vägen dit. Nu har man ju kunnat ta fram cykeln, men backen dit är sååå dryg och seg så det är nästan lättare att gå :P Men i måndags när jag började kl 6:15 så tog jag cykeln i alla fall.

I lördags hade vi lite klassåterträff med spel och andra trevligheter. Det var faktiskt en riktigt rolig kväll :)

Idag har Svea lekt med sin kompis Ville. De kutade runt som galningar på midälvaplan och hon var härligt sandig och smutsig när de var klara :/ Blev en dusch direkt när vi kom hem.

Nu är det inte länge kvar tills påsk. Jag hoppas vi kan åka hem till Luleå då men det går inte att bestämma än. Hänger på möjlighet att vara ledig på skärtorsdan, annars blir det för kort ledighet för att hinna va hemma nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0