<3

Alla hjärtans dag var jättemysig. Björn överraskade mig med god middag och jordgubbar doppade i mörk choklad :) Han brukar va ganska duktig på att glömma bort sånna där dagar, så jag blev väldigt glad i alla fall :)

I lördags var jag på stan med Gabbi. Köpte jackan som jag fått pengar till, men typ 1 h efter att jag kommit hem med den så dimper det ner ett rabatthäfte på Birsta city i brevlådan. Där i finns en 20 % rabatt på Esprit. Lite surt! Ska nog lämna tillbaka jackan och köpa den igen i Birsta om den finns kvar :)
Sen blev det en bok av Orhan Pamuk också. "Oskuldens museum" heter den. Utspelas i Istanbul så den måste ju va bra ;) Gillar ju de andra böckerna av honom som jag läst.
Sista köpet var Escadas nya sommardoft - Taj sunset.






Nu är det svinkallt ute igen och det är inte skönt att promenera ända till längst bort på Skönsmon. Brr. Längtar så tills man kan ta fram cykeln :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0