Resor

Det verkar som om jag kommer att få med Björn på en utlandsresa i år!! Tro det eller ej! Pratar lite med Jessika och Matte om att åka tillsammans med dem, men vi verkar ha svårt att komma överens om ett ställe.
Jag är ju självklart mest inne på Turkiet. Då vet man att man garanterat får en bra semester. Antingen ett gammalt beprövat ställe som Marmaris. Där finns mycket att göra både på dagarna och kvällarna + att det är nära till en massa lite okända pärlor med härliga stränder osv.
Annars har vi kollat på Cesme och Bodrum också. Cesme har jag aldrig varit i så det verkar spännande, dessutom ligger det bara 9 mil från Izmir som ju är en underbar storstad i klass med Istanbul :)
Bodrum har jag bara varit i en dag på vintern och om det gav mersmak efter en kall regnig januaridag så borde det ju va jättebra under sommaren också. Det är ju känt som Turkiets Saint Tropez och det låter ju inte helt fel :)

Sen har jag faktiskt kollat in Menorca och den grekiska ön Tilos också. Kan vara alternativ, fast helst skulle jag vilja åka till Turkiet i år också ifall jag åker till nåt av de ställena. Typ bara en weekend i Istanbul kanske. Måste verkligen ha en Turkietdos nu snart :(

I lördags var Gabbi, Jessika och Matte hos oss. Vi spelade Buzz o snackade resor osv. Sen drog jag och Gabbi ut på lokal. Det var kul!
På söndan var vi i Bergeforsen och åt födelsedagsmiddag och spelade ännu mer Buzz.

Denna vecka har hittills bara bjudit på jobb - mycket jobb. 2 h övertid varje dag och så lär det fortsätta för magsjukan härjar på bygget.

Nu ska jag se på senaste "The bachelor" innan det är dags för sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0