Hårlös

Denna fina soliga dag har varit tvungen att spendera inomhus. Har tagit ur löshåret och det tog över 4 timmar. Så nu sitter jag här med endast mitt egna fjuniga barr och det känns inte så himla bra. Ska dock försöka va utan löshår tills kanske i april.
Björn har varit och åkt skoter och pimplat hela dagen. Det hade varit betydligt trevligare att göra det. 4 abborrar kom han hem med också :)

Nu är det snart måndag igen och det känns inte helt fel. Trivs så bra där jag jobbar nu. Det är nr 2 på min favoritarbetsplatslista. Förra veckan var ganska tung. Vi var 1 person kort nästan varje dag och det är ganska kämpigt när man jobbar med minstingarna. Blev 2 h övertid måndag, tisdag och onsdag. De 2 andra dagarna jobbade jag också sent fast ej övertid.

Igår var vi på Birsta. Åt lunch på Ikea. Blev en baguette med skagenröra för mig. Provade en suuuperfin vårjacka på Esprit men jag köpte den inte för den var för dyr för min ekonomi just nu. Men så idag så fick jag pengar till den!!!!!! Ojoj, det kom verkligen som en överraskning. Nu måste jag ner på stan nån dag när jag slutar tidigt och se om den finns där i rätt storlek :)

Annars har helgen varit lugn. I fredags åt vi middag på centralstationens Biteline. Pizza - och salladsbuffé för 79 kr. Sen kollade jag på film - "I rymden finns inga känslor". Den var väldigt bra. Igår blev det melodifestival, brukar aldrig kolla på den men tänkte att jag skulle göra ett undantag eftersom den sändes från Luleå. Den låten jag gillade bäst var Swingfly - Me and my drum och den gick ju vidare.

http://www.youtube.com/watch?v=t7vsczIBtUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0