Nytt år = Nya tag!

Nu var det så längsen jag uppdaterade min blogg så jag nästan hade glömt lösenordet.
Tror inte jag ska försöka mig på att komma ihåg allt som hänt sen sista uppdateringen. Borde va en hel del fast inte så värst speciella grejer faktiskt. Hösten har varit luuuugn ;)

Julafton firades med Björns familj. Det kändes enklast så eftersom nattåget till Luleå MED Svea är en ren mardröm. En dyr sådan dessutom.
Kom hem till Luleå på juldagen och det gick ju lika bra det. Trevligt med 2 st julaftonar :D. Kan väl nämna lite av grejerna jag fick: Presentkort på Eleven, böcker, bodybutters, lipplumper, ljusstakar, tröja från Esprit, handdukar, partyspel och tillsammans så fick jag och Björn t.ex bestick, knivar, hd-digitalbox och en blender.

Som vanligt så var det kul att vara hemma i Luleå. Softade och umgicks mest. En dag åkte jag, Björn, Johanna och Ruud till Haparande och Finland. Kollade köpcentret Rajalla och Ikea m.m

Nyårsafton firades med Matthias och Jessika. Vi åt god middag, drack lite och spelade spel. Sen gick vi till en grannes fest också, men vi kom dit så sent så vi kände oss mest utanför :P och gick ut och kollade på fyrverkerierna istället.

Den här julledigheten har varit extremt slapp. Har sovit alldeles för mycket..och säkert ätit alldeles för mycket också :P Idag tog jag äntligen tag i mig själv och pallrade mig iväg till Helex och Bodypump. Det gick väldigt trögt. Orkade knappt lyfta stången :(
På måndag börjar i alla fall Helex med Zumba och det ska bli skitkul!!!

Jessika, jag och Björn på nyårsafton



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0