20/1-11

Har verkligen kommit igång med träningen igen nu och det känns bra. Det blir en massa olika pass. Variation kanske gör att jag kan hålla motivationen uppe lite längre den här gången :) Passen jag går på just nu är:

* Bodypump
* Spinning
* Indoor walking
* Powercore
* Zumba
* Tabata

Nu är det bara lite bättre kost som behövs också. Fast den är inte alltför dålig. Blir ju mest bulgur, kyckling och lax MEN också lite för mycket godsaker kanske ;) Men det får jag ta itu med sen när jag orkar och har lust... :)

Var ute i skogen med Svea idag. Hon och jag plumsade runt i halvmörkret i en halvmeter snö. Så började hon gräva som en galning och tog nåt i munnen sen. Jag såg inte vad det var och trodde att hon antingen ätit upp det eller spottat ut det men utanför vår dörr ramlade det ut en död mus ur hennes mun..med tarmarna dinglande...uuuusch!!! Är glad att jag inte stoppade in handen i hennes mun för att ta ut det och att hon lämnade "bytet" utanför lägenheten. Nu blir det inga mysiga pussar med Svea på några dagar :)

Har hittat en klänning som jag önskar mig så himla mycket. Den måste bli min innan nästa vecka är slut!!! Å om traderaaffärerna går bra så kan det förhoppningsvis bli så :)
 
Ann-Marie Dress SEK 489, Jeane Blush - NELLY.COM

Jag och Björn har börjat kolla på en serie som heter "Flash forward" och efter de 3 avsnitten vi sett så tycker jag den verkar jättebra! Jag är ju inte mycket för sånna där serier som Lost, 24 och Heroes osv...tror jag iaf eftersom att jag aldrig gett dem en chans ;)
Föredrar "The bachelor", "The bachelorette", "Americas next top model", "Project Runway", "Shear genius" och sånt. Det är underhållning det :D
Men det är i alla fall lite mysigt att ha en serie att se på tillsammans :)

Pratade med Tom i telefon i nästan en timma för någon dag sen också. Har inte träffat han sen i somras och det är rekord (förutom när jag var i Turkiet lääänge eller nä då kom ju han och hälsade på därnere så det här är längsta tiden).
Vi ska i alla fall ut och äta på Tandoori house med honom och Nina. Det ska bli trevligt. Tom har verkligen "flyt" i sitt liv nuförtiden och det är jag glad för, för är det någon som förtjänar det så är det han!!! :)

Nu väntar jag på att Björn ska komma hem från sitt jobb så vi kan äta middag. Det kurrar i magen nu. Får hoppas han inte ska jobba där han jobbar nu när han e klar med skolan för han måste jobba över typ 1-2 h varje dag... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0